Czasu nie da się zatrzymać, na rynku działamy już od 10 lat. W tym czasie rozszerzyliśmy naszą działalność do ponad 25 krajów świata. Ze względu na swoje położenie geograficzne Polska była jednym z pierwszych krajów, do których zdecydowaliśmy się wprowadzić nasze wkłady kominkowe. Petr Banasinski, jeden z założycieli firmy, jak sugeruje jego nazwisko ma również osobiste relacje z Polską: „Dorastałem na czesko-polskiej granicy i dlatego dostrzegałem podobny charakter ludzi. Wciąż pozostaje to w mojej głowie nawet w dorosłym wieku. Ludzie mają podobne potrzeby i pragnienia i chętnie idą sobie na rękę. Dlatego już po pierwszym roku wprowadzenia naszych produktów na rynek rozpoczęliśmy eksport do Polski. Wierzyliśmy i nadal wierzymy, że jakość jest wspólnym mianownikiem dla wszystkich rynków“.

Oczywiście, wiele rzeczy się zmieniło, zwłaszcza pomieszczenia, w których produkujemy nasze wkłady kominkowe – od garażu, przez niewielką halę produkcyjną i związaną z nią wciąż niewystarczającą powierzchnię magazynową do jej obecnej formy. System budynków w Jinačovicach w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Brna, a jednocześnie w otoczeniu przyrody tworzy kompleks umożliwiający produkcję w nowoczesnych, wyposażonych w najnowsze technologie halach. Dużą inwestycją w efektywność i płynność operacji magazynowych było nabycie regałów automatycznych firmy Kardex. Linie montażowe są zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności montażu naszych produktów. Do wkładów kominkowych używamy wyłącznie komponentów najwyższej jakości i sprawdzonych producentów, a każdy element poddawany jest wielostopniowej kontroli. Zaletą rozwiązania „in the house” jest przeplatanie się poszczególnych działów zaangażowanych w produkcję.

To, co się jednak nie zmieniło i nie zmieni, to nacisk na każdy szczegół i najwyższa jakość, którą można poczuć od pierwszego spojrzenia czy interakcji z produktem. Minimalistyczny, ale maksymalnie praktyczny dla użytkowników design daje w efekcie produkt, który posłuży przez długie lata. Nie zgadzamy się z obecnym trendem produkcji rzeczy na kilka lat. Solidność i odpowiednio dobrane komponenty gwarantują bezawaryjną pracę naszych wkładów.

Produkty Hoxter spełniają najsurowsze normy emisji m.in. wymogi europejskiej dyrektywy Ecodesign. Efektywność produktu ma zastosowanie nie tylko dla spełnienia norm emisji, ale także dla wydajności spalania. Czyste spalanie i wykorzystanie maksymalnego potencjału energetycznego każdego kawałka drewna to cechy charakterystyczne produktów Hoxter.

W tym roku, po długich i trudnych przemyśleniach, zdecydowaliśmy się na zmianę strategii handlowej na polskim rynku, wprowadzając sprzedaż bezpośrednią od producenta do parterów handlowych. Zrobiliśmy to głównie ze względu na chęć bliższego kontaktu z klientami oraz możliwość wysłuchania i odpowiedzi na ich oczekiwania. Wciąż obowiązuje nasze motto, że nie chcemy być najwięksi, ale najbardziej lubiani. Nie sprzedajemy naszych produktów każdemu, ponieważ starannie dobieramy naszych partnerów biznesowych, tak aby nie konkurowali między sobą ceną.

W maju nowym managerem regionalnym Hoxter w Polsce został pan Przemysław Galiński: „Od samego początku współpracy była mi bliska strategia i podejście firmy Hoxter do polskiego rynku. Przy bezpośredniej współpracy mogę liczyć na cały zespół Hoxter i jestem gotowy odpowiedzieć na wszelkie pytania i życzenia klientów. Niewątpliwym i ogromnym atutem firmy jest serwis świadczony bezpośrednio przez technika produkcji, który zna każdy produkt w najdrobniejszych szczegółach“.

Hoxter bazuje głównie na osobistym podejściu, na klasycznym uścisku dłoni. Każdy partner handlowy otrzyma od nas pełne wsparcie, jesteśmy gotowi do odpowiedzi na każde pytanie i rozwiązania każdego problemu. Zasada zaufania, która prowadzi do długotrwałej i wzajemnej współpracy, to definicja filozofii firmy Hoxter.


Hoxter
www.hoxter.pl
Przemysław Galiński
Regionalny manager Polska
tel. +48 664 653 116
e-mail: [email protected]